Klientu apmierinātības analīze
Ko jūs iemācīsieties:
-
Noteikt nepieciešamos datus analīzei un grupēt tos;
-
Noformēt anketas un veikt anketēšanu;
-
Plānot un īstenot dažādus pasākumus klientu apmierinātības līmeņa paaugstināšanai;
-
Strādāt ar pasūtītāju sūdzībām.
Saturs:
-
ISO 9001:2015 prasības patērētāju apmierinātībai;
-
Procesuāla pieeja organizācijas darbībai;
-
Patērētāju pieprasījumu noteikšana;
-
Kvalitāte un patērētāja apmierinātība;
-
Pasūtītāju apmierinātība kā attiecība starp produkta cenu un vērtību;
-
Datu vākšana (t.sk e-tehnoloģijas);
-
Datu apstrāde;
-
Darba principi ar pasūtītāju sūdzībām saskaņā ar ISO 10002;
-
Uzlabojumu izstrāde un ieviešana, lai paaugstinātu patērētāju apmierinātību.
Tiek aicināti piedalīties
Kvalitātes vadītāji, iekšējie auditori un ikviens, kurš interesējas par kvalitātes un patērētāju apmierinātības paaugstināšanas jautājumiem un sistēmas pieeju uzņēmuma darbības organizēšanā. Protams – gaidīti arī visi tie, kuri ikdienā strādā ar klientu sūdzībām.
Cena
Dalības maksa 70,00 EUR + PVN
Semināra ilgums
1 diena
no 9:30 līdz 13:30/14.00